2008年6月14日星期六

daddy的第一個父親節 - 前篇 by 胡小寶

今日媽咪請daddy食lunch buffet,
預祝daddy既第一個父親節!
因為要帶埋我去,
所以媽咪揀地方都要揀D交通方便,
又唔怕日曬雨淋既,
最後媽咪揀左JW Marriott既 Marriott Cafe。

唔知係咪好多家庭都預祝父親節,
所以好多一家大細、扶老攜幼黎食buffet,
daddy媽咪話比想像中多人呀!

daddy好努力咁食蝦食蟹,
媽咪就食好多魚生、沙律同dessert,
可憐我又係食奶奶...

現場有個叔叔會去每一張檯扭氣球送俾小朋友,
本來諗住我冇份,
點知叔叔都整左個紅蘋果俾我,
我好開心,
仲即時擘大口想食添呀!

食完buffet行左一陣就返屋企喇,
我就梗係搵周公傾偈兼叉由電,
聽日繼續慶祝父親節!

<<我掛住周圍望唔望鏡頭,激死媽咪!>>

<<咦,daddy後面果兩位哥哥姐姐響度做乜呀?(咪係想逗你笑loh!)>>

<<小寶角度看daddy(呢張相係媽咪扶住我對手影既)>>

<<戀愛世紀有水晶蘋果,我有氣球蘋果>>

沒有留言: