2007年9月29日星期六

忙碌的星期六 by 胡師奶

今日上第二堂"孕婦產前產後護理課程",
主題係"作產認知與準備",
哈哈,好似好遙遠,
不過聽完都有D擔心,
我咁騰雞,
到時必定一片混亂!

落堂後去報埋另一個"嬰兒及幼兒護理課程",
11月初開班,
可惜大寶有幾堂會因為返學而上唔到,
到時只有靠自己喇!

同大寶、媽咪飲完茶,
去左永安睇奶樽,
之後就搭車去做產檢。

醫生話上次驗血一切正常,
跟住照超聲波又見到小寶郁來郁去,
醫生話小寶冇問題,
佢仲俾小寶個樣俾我地睇,
不過我只係隱約見到佢對眼、鼻同嘴仔咋!

醫生話小寶大約一磅重,
keep住呢個進度就ok!
聽完我都鬆晒,
因為我真係好擔心小寶吸收唔到我D營養呀!

一個月後再覆診,希望到時小寶keep住咁健康啦!



沒有留言: