2007年10月6日星期六

22週... by 胡師奶

順利進入22週,yeah ^o^
小寶,繼續努力!!

過去呢個星期:

  • 覺得個肚又大左,行路比以前慢&"論盡",哈哈!
  • 開始要側睡,如果唔係腰骨會痛。
  • 精神ok,不過weekend下晝會好疲倦,要眠眠。
  • 呢期好鍾意食橙,其他都冇乜改變,胃口ok。
  • 如果feel唔到小寶游水or踢我,我會好擔心!所以批准小寶日日開P...
  • 大寶daddy繼續講"龜兔賽跑"...
  • 老細Tim叫我小寶一歲時就要教佢用Excel,然後幫手做野... :P

My tummy @ 21 weeks 5 days (October 4, 2007):

4 則留言:

匿名 說...

May,

你個肚肚已經好大喇喎, 小寶一定係食得瞓得啦! hehe ...

胡師奶 說...

係呀,我都有D擔心佢會係big baby,哈哈!

匿名 說...

我都話大架喇~~成個西瓜o甘

姐夫...龜兔賽跑講極都唔完既~~小寶會知道daddy 偷懶架wor...

胡師奶 說...

咁點呀?唔通叫小寶減肥咩?!

哈哈,係呀,
你姐夫咁耐都只係講龜兔賽跑,
我諗小寶一聽已zzzzzzzz...