2007年9月22日星期六

20 weeks ^o^ by 胡師奶

今日胡師奶懷孕20週喇,
剛剛走到旅程既一半,
除左變左做肥師奶之外,
一切都好好!

今個禮拜小寶好乖,
尋晚連大寶daddy都feel到小寶郁,
好開心呀!
宜家我每日都盡量抽D時間播音樂俾小寶聽,
仲加插左大寶daddy既講故事時間,
不過大寶daddy只識講龜兔賽跑,
仲要係縮短版,
我諗我要去library借D故事書喇!

早幾日我又幫小寶開左e-mail account,
哈哈,呢個媽咪真無聊呀!

最後,我同大寶都好多謝陳大師幫小寶諗左好多名,
又借書俾我地睇,
雖然好複雜,我唔係好明,
但我地會努力幫小寶改個好名呀!
Thank you陳大師!

沒有留言: