2009年4月13日星期一

大埔遊 by 胡師奶

尋日我地同康康一家又一齊出動,
目的地就係大埔喇!

我已經N年冇入大埔,
原來由觀塘搭巴士半個鐘就到,
都好快喎!

第一站就係鐵路博物館,
一如以往,
到達時小寶係眠眠中,
小康康都係一樣呀!

我印象中好似見過但未坐過呢D舊式火車,
所以對於我黎講都幾得意。
果度地方唔大,
不過都值得去影下相懷舊一番!

小寶最鍾意路軌裏面D石,
成日都拎住唔放,
小寶,媽咪唔想因為偷石俾人警察拉呀~~



第二站就係去海濱公園,
沿住單車徑行二十分鐘左右就到。
沿途見到好多人踩單車,
大家既"老人院時間"又到,
講返讀書時由沙田踩單車入大尾篤...
不過我係冇野講,
因為我好少踩單車,
同埋我好似冇試過踩到咁遠,哈哈!

去到海濱公園,
好大、好靚,
好多一家大細響草坡上野餐同放風箏,
當然唔少得D情侶影婚紗相啦!

我最欣賞公園D花,
真係好靚呀~~
小寶當然一落地就失控啦!
不過因為人多同埋有D地方都濕濕地,
所以都冇乜機會俾佢行,
下次先啦!

如果唔係小寶,
我諗我會錯過左好多香港既靚地方,
希望到小寶長大後香港依然咁靚或者更靚就好喇!


1 則留言:

小妹EE 說...

我都好想去呢2個地方呀 T_T 點解唔帶埋我呀~~~