2009年4月11日星期六

兒童節@香港動植物公園 by 胡師奶

四月四日兒童節,
我地同小康康一家一齊去香港動植物公園玩,
我已經N年冇去過喇,
可以話係印象模糊呀!


我地由金鐘行上去,
有斜路又有石級,
小寶加埋佢架"私家車"有成40磅重,
真係幾辛苦架!


去到公園第一件事就係要休息一下,
我地放左小寶落地,
不過佢起初有D怯,
只係黐住daddy唔敢行。



隔左一陣,
小寶終於肯行,
因為佢發現有"獵物",

就係小康康D玩具喇!




小寶拎住小康康D玩具好興奮咁四處行,
好似唔識停咁,
最搞笑係佢唔會理我地行去邊,
佢有佢自己行,
真係好似甩繩馬騮咁呀!

雖然小寶好明顯地係對小康康D玩具既興趣係大過D動物,
不過有時佢都會靜靜咁睇下,
可能佢會諗,
點解呢個玩具咁大既?






睇完動物,
又係bubbles time喇~~




之後我地去左睇花花,
個草地同D花都好靚,
可惜小寶唔肯乖乖地停低影相,
繼續好似上鍊公仔咁不停行、行、行...








上鍊公仔終於都冇電要休息喇,

我地亦打道回府喇!
見到小寶玩得咁開心,
相信佢都好滿意呢個安排呀!

1 則留言:

小妹EE 說...

哈哈~~2個小朋友都好開心wor..辛苦晒daddy mammy la

希望遲D有機會同康康影相^^