2009年4月11日星期六

馬灣公園 by 胡師奶

一直好想帶小寶去馬灣公園,
尋日終於成行!
除左我同daddy之外,
同行既仲有Vicky、小寶既公公、婆婆、EE and Gary,
真係七星伴月呀!

我地響葵芳食完lunch就搭車入馬灣,
全車滿座,
好多人呀!

入到馬灣,
主角小寶竟然眠眠!
我地唯有四處逛逛等小寶醒啦!


可能因為係假日,
所以沿途都有好多人。
不過我好鍾意呢處地方,
因為空氣好好,
感覺好休閒,
有D返到加拿大既感覺。

小寶快叉左半個鐘就醒左,
我地就帶佢去沙灘玩沙~~
起初小寶踩落D沙都有D不知所措,
好似唔識行咁,
不過warm up完之後就冇事,
仲玩沙沙添!










玩完沙沙我地就行去公園玩,
公園有好多人,
仲有情侶影婚紗相添!
八卦既小寶眼定定望住人地影相,
唔通佢又想影?







我地響公園逗留左一陣就走喇,
不過我諗遲D挪亞方舟open to public時會再帶小寶去玩,
因為我真係幾鍾意呢度,
真係有衝動想搬入去住呀!

1 則留言:

小妹EE 說...

哈哈~~好開心既family trip..見到公公同小寶幾開心~~~

希望快D又有下次旅旅旅行啦~^^

唔知係咪跑黎跑去幫小寶影相...盈EE 超級累呀~~~