2009年2月2日星期一

第一次BBQ by 胡小寶

尋日人日係同婆婆果邊D親戚團拜既日子,
媽咪話一如以往,
都係去白石BBQ。

媽咪之前兩年分別因為去旅行同坐月而缺席,
所以佢話好期待呀!
公公一向唔鍾意BBQ,
以往佢通常露一露面就走,
今年佢為左幫手湊我而撐足全場,
仲借架車俾我做換片區,
真係非常感激!
(嘻嘻,我都好合作,冇poo poo整臭公公架車呀!)

我今日以第二個新年造型亮相,
公公婆婆都未見過架!
佢地個個都讚不絕口,
表姨媽仲叫我鬼妹呀,哈哈!

雖然我冇份BBQ,
但舅母買左星星餅俾我食,
細表舅父又吹肥皂泡俾我睇,
所以我都好開心呀

玩足一日,
daddy、媽咪同我都超累,
媽咪醒目地放假放埋今日,
可憐既daddy今朝要帶住疲累既身軀返工,
希望daddy今日唔好有太多會開啦!

沒有留言: