2009年1月29日星期四

Happy Birthday to 小寶 by 胡師奶

為左慶祝小寶既一歲生日,
我同大寶daddy一早出發,
帶小寶去Cyberport既Wise-Kids Playroom玩。

Cyberport對我地黎講真係好遠好遠,
我除左公司training逼於無奈要入去之外,
基本上我係完全唔想去。
不過同事話個Playroom幾適合小寶玩,
咁為左令小公主開心,
遠D就遠D啦!

Playroom每節90分鐘,
最後果20分鐘會group埋D小朋友一齊唱歌跳舞,
又出左戶外草地吹肥皂泡,
個個小朋友都好開心。



玩完我地就去左隔離間酒店食buffet,
順便餵小寶食粥仔。
小寶食完無耐就去左搵周公喇!

食完lunch,
小寶既公公、婆婆同盈EE就黎接我地去赤柱。
響呢度真係要多謝小寶既公公,
如果唔係我地要搭架30分鐘一班既巴士再坐50分鐘車程至到呀!

我地響赤柱都係好休閒咁逛逛同影下相,
不過突然有幾位哥哥姐姐當小寶係model不停係咁影,
難得小寶又唔抗拒,
咁我地都停低俾佢地慢慢影。
希望佢地記得send返D相俾我地啦!



隔左一陣,
小寶又好倦要眠眠喇,
我地都打道回府,
結束呢次既生日活動。
希望小寶滿意我地既安排啦!

1 則留言:

Smallball 說...

Alexis ...Happy Birthday !! 祝你健健康康,日日都開心快樂呀 !!