2009年2月24日星期二

第一次的N1 interview by 胡師奶

上個星期六帶左小寶去一間幼兒園interview,
其實冇諗過咁早有得in,
不過學daddy話齋當去見識下啦!

去到學校我負責填form,
daddy就負責同小寶warm up,
因為小寶得果一歲,
我都唔expect佢會識做D乜,
但求佢唔扭計發脾氣,
我已經好開心。

入到課室,
我地一齊對住兩個老師坐。
首先係個外籍老師俾D玩具俾小寶玩,
然後佢一邊睇小寶玩一邊問我地問題,
好彩小寶都好乖,
對住老師都好開心。

跟住輪到本地老師同我地interview,
佢就問得仔細一D同埋會試下小寶D反應。
當老師俾個假萍果同假麵包俾小寶時,
小寶雙眼發光兼以極速拎起想放入口咬,
老師見到都笑呀!

學校話2010年2月小寶可以插班讀下午班N1,
不過因為年齡問題當然9月要repeat啦!
其實我都考慮緊應唔應該俾小寶咁早入學,
不過學校話如果想延遲至2010年9月入學都可以,
咁就最好啦,
起碼小寶一定有書讀呀!

1 則留言:

Unknown 說...

我諗2歲太細喇, 2歲半返學好d, 仟仟都係2歲半返學, 好快就適應喇.