2009年1月27日星期二

小寶的新春造型 by 胡師奶

今年係小寶第一年出去拜年,
為左令各位俾利是俾得開開心心,
我呢個形像指導響一個月前已經為小寶準備,
希望幫小寶化身成一個人見人愛、車見車載既小天使呀!

因為想俾大家一個驚喜,
所以連大寶daddy都係前一晚至知我搞乜,
哈哈!

想唔想知小寶個初一look係點呢?
睇下啦~~

<<變身前 - 小寶換完片片唔肯著褲,想我同佢"開年"?>>


<<半變身 - 收利是時間>>


<<75%變身 - 加件褸仔同小手袋,再著對新鞋仔>>


<<全變身 - 變成攣毛小公主,連小寶自己都拍手叫好!>>



小寶呢個新春造型,
連最嚴謹既小寶婆婆同盈EE都讚不絕口,
盈EE仲話有100分添呀!
聽到D親戚甚至街上既人都讚小寶cutie,

又話佢好似公仔咁得意
真係好開心,
我諗呢個係我新年最大既禮物呀!

P.S.小寶既利是收入,將不會扣除任何開支,全數撥入佢名下既"小寶基金"。

沒有留言: