2008年8月17日星期日

忙碌的一天! by 胡師奶

今朝一早我同大寶daddy帶小寶去公公婆婆屋企,
因為我地約左盈EE游水呀!
今次係小寶第一次去泳池玩,
我都擔心佢會驚,
好彩佢都冇怕,
玩左差唔多一個鐘就走喇!






小寶玩完好倦,
未去到機鐵站已經眠眠喇!



我地下一場係同我Joanna一家響奧海城飲茶,
幾個月冇見我個契女仟仟,
佢又大個女左喇,
佢同以前一樣咁活潑開朗同口才依然了得,
可惜小寶全程眠眠,
如果唔係佢就可以同仟仟姐姐玩下喇!
Joanna又執左一大袋衫仔俾我,
仲有磨研組合、鞋仔、餅仔...
收穫豐富呀!

返屋企時撞見隔離屋位太太,
佢個女9個月大喇,
佢仲突然帶個女過黎,
小寶見到姐姐好happy,
仲興奮到想撲去攬住人呀!
我地話第時約埋一齊玩,
等小寶多一位朋友仔呀!

今日雖然好倦,
但見到小寶咁開心,
倦都值得呀!

1 則留言:

Unknown 說...

小寶架私人船仔好靚呀, 佢仲好似好enjoy喎!