2008年8月30日星期六

7個月大的小寶 by 胡師奶

轉眼小寶已經7個月大喇,
睇住佢日日長大,
每日帶俾我地好多歡笑同驚喜,
真係好開心!

小寶一直都好生性,
由我陀佢、到佢出世、到宜家7個月,
一直都唔太辛苦,
公公婆婆成日話佢易湊,
我都覺得係呀!

7個月大既小寶有呢D喜好同討厭既事:

喜好:
- 企
- 巡視業務(即係要你抱住佢通屋行)
- 怪叫(尤其扭眼訓時,好討厭!)
- 將書、雜誌"拆骨"
- 聽人講野(即係"八")
- 洗白白
- 去街街
- 食星星餅
- 聽歌(包括我唱果D... 多謝小寶!)

討厭:
- 獨自一人(尤其知道你地成班大人響度唔理佢)
- 清潔鼻孔(基本上一見支吸鼻就開始掙扎)
- 熱
- 嘈(尤其佢要眠眠...)

小寶,無論你係點,我都錫晒你!

沒有留言: