2008年5月20日星期二

小寶沖澡記 by 胡師奶

今晚daddy放工去聽seminar,會夜D返,
所以就由我同姐姐幫小寶洗白白。
由於之前都試過,
所以我都冇擔心話搞唔掂。

平時小寶沖澡會不停踢水,
搞到周圍濕晒,
但係佢今日佢好乖,
靜靜地俾我地幫佢洗頭沖澡。
正當我讚小寶乖,話要講俾daddy聽之際,
姐姐突然話小寶pee pee...
冇錯,小寶係一邊沖澡一邊小便!!

由於事件太突然,
起初我都唔知點算好,
隔左幾秒之後至識得抱起小寶,
然後叫姐姐換過D水再沖過。

正當我抱住小寶等姐姐放水,
小寶又突然大喊,
原來呢個膽小鬼俾D水聲嚇親,
搞到我同姐姐響個狹窄既washroom裡面雞手鴨腳,
幾經辛苦至幫小寶沖完澡。

估唔到幫小寶沖澡會搞到自己滿頭大汗,
原來,
暴風雨前夕真係會特別寧靜架!

沒有留言: