2008年5月16日星期五

學乜野? by 胡師奶

早幾日同daddy&小寶路經一間琴行,
當時小寶正在眠眠中,
daddy話入去望望,
睇下小寶對音樂有冇反應喎。

我地一入到琴行小寶就醒左,
響stroller度周圍望,
daddy話小寶可能對鋼琴有興趣,
不過我話佢係俾D琴聲嘈醒就真!

daddy話第時俾小寶學彈琴,
但係我prefer拉Cello或者吹Saxophone,
因為呢兩樣都係我曾經想學但又冇學既樂器,
哈哈!
不過講乜都假,
最緊要小寶有興趣又或者有天份。

講開學野,
諗起小寶個公公響我細過時講過,
我地三兄妹一定要識游水、踩單車同埋駕車。

雖然唔知點解一定要識,
但既然小寶係我個女,
我都希望佢好似我咁識齊呢三樣野,
至於點解,
小寶自己去問公公啦!

<<媽咪,我可唔可以學玩PS2呀?>>

1 則留言:

小妹EE 說...

識游水、踩單車同埋駕車 <--- 我諗方便走路 ar XDDDDDDDD