2008年5月18日星期日

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB by 胡師奶

今日帶小寶去左BK gathering,
見到廿幾個同小寶同年同月出世既BB,
場面真係好熱鬧好壯觀,
有D返回醫院餵奶房既感覺。

我都有趁機會同其他媽咪交流下,
仲同早小寶一日出世既同院BB相認,
BB個媽咪又同我同一間U,同faculty & specialization,
真係好巧合呀!

個個BB仔BB女都好得意,
抬頭比賽又好搞笑,
D BB抬頭抬得又高又耐,
小寶真係要加把勁喇!

小寶今日亦獲得佢人生第一個獎,
就係被投票選為"我最喜愛BB女"喇。
其實係有5個BB女一樣票數,
不過我好幸運地猜包剪泵贏左,哈哈!
我好開心因為原來響其他人眼中小寶都係令人喜愛既,
真係多謝佢地神聖既一票呀!

玩到差唔多5點鐘我地就走喇,
我同daddy、小寶都好倦呀,
不過我地好感激有份organize呢次gathering既家長,
真係搞得好好呀!
期待7月底更大型既gathering再同各位BB見面!






沒有留言: