2008年2月8日星期五

我的名字 by 胡小寶

Hello,我係小寶呀!今次係我出世後第一次同大家見面,你地好嘛?!

Daddy同媽咪已經幫我改左名喇,
中文名叫菀琳,
菀,有草木茂盛既意思,daddy媽咪希望我有一個豐富既人生;
琳,即係美玉,喻意我係daddy媽咪心目中係最美好、最珍貴既。

至於英文名就係叫Alexis,
媽咪話佢好耐之前已經好鍾意呢個名喇!
雖然Alexis係中性名,
不過媽咪話如果我係仔就唔會用呢個名喎!

Alexis 既意思係Defender of Men,
係咪好勁呢?
仲有呀,我daddy叫Alex架,
Daddy話我叫Alexis即係Alex個女喎,嘻嘻!

Alexis亦係一個男聖人既名,
佢為左侍奉主同埋照顧貧窮既人而放棄家庭同財富,
媽咪話希望我能夠好似St. Alexis咁熱心助人,
幫助身邊有需要既人,
不過就唔好放棄佢同daddy喎,哈哈!

<<今日相片 - 鬥雞眼+櫻桃小咀 >>

更多相片@
http://alexis_wu.hellob.com/

1 則留言:

匿名 說...

菀琳,呢個名好好聽呀!

Alexis,一睇個名就知係Alex個女啦,哈哈...