2008年2月2日星期六

小寶出世了! by 胡師奶

2008年1月29日下午,
胡小寶響聖德肋撒醫院出世了!

感謝天主,
我只係痛左兩個幾鐘就生左小寶,
但係我諗呢個已經係我既極限,
因為真係好痛好辛苦。

小寶出世時重3.3kg,
同之前預計差唔多。
我地已經出左院,
不過醫生話佢有D黃,
所以聽日要去覆診,
希望一切ok啦!

<<323c就係我喇!>>

3 則留言:

匿名 說...

恭喜晒呀! 小寶真係錫媽咪, 痛2個幾鐘就出世! 我地遲d嚟探你地呀! 呢排天氣凍,著多件衫呀!

Lu 說...

WAH....... sleeping like a princess!!!! Alexis is soooo lovely!
Looks like she got big eyes... (her eyes are long).

匿名 說...

榮升為媽媽既你~ 應該感受到你阿媽既偉大啦~~ 尤其呢排佢o甘辛苦照顧你同小寶添~~記得之後要更加好好孝順兩老呀~~