2008年2月4日星期一

冇覺好訓 zzzzzzzzzzzzzzzz by 胡師奶

胡小寶已經返左屋企三日,
而我每一日都處於作戰狀態。

同好多BB一樣,
小寶每日都好好訓,
好似今日咁,
我帶佢返醫院睇黃疸,
護士響佢隻腳仔抽血,
佢一樣照訓可也,
一D反應都冇。

不過佢夜晚就非常精神,
搞到我同大寶daddy冇覺好訓,
好彩我媽咪每朝都黎我屋企煮野俾我食,
幫我睇住小寶,
等我可以休息一下。
可憐大寶daddy要返工,
放工又要照顧我同小寶,
我諗佢真係好倦。

非常感激我媽咪每日山長水遠走黎幫我,
冇佢既幫忙,
我諗我真係搞唔掂,
thank you 媽咪 ^o^

1 則留言:

匿名 說...

= = 果然係豬年出世XDDDD o甘鬼懶訓