2009年5月17日星期日

山頂行 by 胡師奶

今日帶小寶去上頂行下,
一如以往,
小寶一去到戶外地方就無比興奮,
唔俾抱、唔俾拖、唔肯坐車,
我同daddy唯有繼續做G4,
貼身保護呢位重要人物。

我同daddy行到又熱又累,
但小寶依然充滿力量不停行,
究竟係小寶太開心唔識累,
定係我地老呢?

巧合地竟然遇見playgroup既同學仔,
同學仔既mommy話alexis條辮仔唔同左,
而我亦好老實咁話佢聽因為姐姐放假...
哈哈!









臨走時又見到舊同學Angela同佢家人,
Daniel仔好可愛,
但點解Daniel仔無端端將佢手上張紙仔放響小寶頭頂?

原來佢聽到我地話小寶熱,
所以就用張紙當帽幫小寶遮太陽呀!
實在太窩心、太體貼喇~~~
阿女,搵老公要搵呢D呀!!

沒有留言: