2008年12月25日星期四

平安夜 by 胡小寶

我第一年過聖誕,媽咪話一定要好好地慶祝喎!
頭炮就係平安夜響公公婆婆屋企開party喇!

daddy媽咪要返工,
公公婆婆專程過黎接我同Vicky姐姐過去,
thank you very much!

盈EE同媽咪放半晝,
帶我去clubhouse玩,
仲有聖誕老人派禮物添呀!
不過聖誕老人好似瘦左D喎~~~

等埋daddy同舅父舅母,
Party就正式開始!
開始前媽咪、盈EE同舅母靜靜地幫我換套聖誕老人衫,
俾公公婆婆一個surprise!

公公婆婆見到我個裝扮覺得好開心,
哈哈,媽咪話"作戰大成功"呀!
盈EE同舅母都送左聖誕禮物俾我,
好開心!
媽咪都代我買左禮物俾佢地,
希望佢地鍾意啦!

我其實好想訓覺架,
不過我實在太開心喇!
終於我都係返屋企途中至眠眠,
哈哈哈哈哈~~~























沒有留言: