2008年12月14日星期日

BBQ Party by 胡小寶

尋日媽媽同盈EE帶左我去一處好特別既地方玩呀,
原來係佢地讀書既地方,
媽媽話學校就快重建,
所以今日大家返去BBQ呀!

媽媽介紹左好多靚EE俾我識,
佢地個個都話我似媽媽呀!
媽媽話我好乖,冇失禮佢喎,
梗係啦,我驚校長會將我列入黑名單呀!

媽媽玩得好開心,
仲見到Miss Lam呀!
Miss Lam當年教過媽媽英文又做過班主任,
宜家響英華小學做校長,
仲係知名既Snoopy校長呀!

雖然好耐冇見,
不過Miss Lam仲記得媽媽同佢D同學仔,
佢仲話keep起晒以前學生寫俾佢D信,
媽媽都寫左唔少架!

Miss Lam又係話我似媽媽,
佢仲教我叫佢做師婆添呀,
哈哈~~

Miss Lam俾左張咭片俾媽媽,
媽媽就回敬番我張年曆咭,
個個EE都有架,
等佢地可以記住我個樣嘛!

我同媽媽一樣係好開心,
雖然我冇乜眠眠,
但係返到屋企依然亢奮,
不過媽媽就超級疲倦喇!

響度要多謝盈EE山長水遠黎陪我同媽媽出去,
仲有各位逗我玩、抱過我既靚EE,
我地下次再玩過啦

~Grace EE、Helena EE、媽媽與我~

~我與Angela EE~

~佢地都係P.1C架~

~盈EE,thank you!~

~Noel EE~

~Miss Lam、媽媽 & "Mini-May"~

~我與媽媽+兩個Snoopy超級Fans~

~Michelle EE,抱得我最多,辛苦晒~

~Helena EE,我俾你抱架!~
~Michelle EE、Helena EE & Rose EE~

~Yeah!!~

沒有留言: