2008年9月15日星期一

家好月圓慶中秋 by 胡師奶

尋日我地同小寶由朝玩到晚
過左一個好忙碌既中秋節呀!

一早我地就帶左小寶去參與彌撒,
小寶同上次一樣對聖堂充滿好奇,
不過彌撒中途佢已經眠眠,
可能歌詠團 D歌聲太悅耳喇!

彌撒結束後我地就出發,
目的地係東涌!
不過我地唔係去坐360,
而係去行商場咋!

去到商場已經十一點幾,
拿拿臨餵小寶食糊仔,
一如所料,
小寶不停周圍望,
幾經辛苦至完成任務。

小寶食完冇耐又去搵周公,
我同大寶daddy就拍下拖,
行到兩點小寶都未醒,
想同小寶影下相都唔得,
卒之只係臨走前影左張"小寶sleeping@東涌"...


我講笑同daddy講話小寶可能入閘就醒,
果然上到港鐵就見到小寶眼仔碌碌咁望住我地呀!
Daddy建議響欣澳站睇睇,
既然佢咁有興緻,
我就一於奉陪!

去到欣澳站發現係冇乜野睇,
所以我地就走去搭下迪士尼列車,
走去迪士尼站八八。





本來想去迪欣湖
但見到太陽伯伯就好驚
加上冇帶小寶支防曬,
最後決定打道回府喇!

小寶可能叉足電,
沿途都非常興奮,
不停咁應酬D乘客,
好似做左旅遊大使呀!

夜晚食完飯休息左一陣,
我地就帶小寶去平台玩燈籠,
好明顯小寶係唔知做乜,
不過佢見到其他小朋友D燈籠、螢光棒都好好奇,
我地話出年中秋再同小寶玩過!



沒有留言: