2008年9月14日星期日

中秋節快樂! by 胡師奶

話咁快又到中秋節,
期待已久既long weekend終於來臨!

尋日同上星期六一樣,
帶小寶去返Dr. Poon既playgroup。
小寶見到壽司仔Hugo好開心,
不過佢竟然扯人地D頭髮,
真係嚇死我呀!
我要好好教下小寶喇!

一如以往,
小寶只係上左大半堂就倦,
之後仲去左搵周公添,
睇黎佢都係鍾意眠眠多過玩呀!


返到屋企樓下同小寶影左幾張應節相,
真係好老土呀, 哈哈哈哈哈哈哈~~~~~


夜晚同大寶daddy返church上嬰兒培育課程,
topic係婚姻,
我覺得內容幾好同埋冇上一堂咁悶呀!
返多兩個禮拜小寶就領洗喇,
好開心!
結婚前得我一個係Catholic,
兩年前大寶daddy領洗我已經開心到喊,
宜家小寶又即將領洗,
我覺得好圓滿呀!

今日會同小寶慶祝佢人生既第一個中秋節,
Yeah~~~


1 則留言:

Unknown 說...

恭喜恭喜!全家都是Catholic, 又真是幾圓滿 :) Welcome to the big family! 雖然我絕對不是一個稱職的教徒,但是以往總是聽到一些由一個基督教徒變爲兩個基督教徒的情侶的例子,現在看到胡家的例子,我作爲Catholic都感到很高興及驕傲,又難怪胡太你會感動到喊啦。(以上純屬個人意見,不希望引發任何宗教討論。)