2008年7月13日星期日

七月之星生日會 by 胡小寶

尋日係daddy同舅父既七月之星生日會,
我下晝就去到公公婆婆屋企玩喇!

雖然daddy同舅父係主角,
但係講到眾人焦點,
就梗係非我莫屬啦!
佢地個個都逗我玩,
雖然我玩到好疲倦,
又冇乜點眠眠,
但我好開心呀!

最後,
祝daddy & 舅父生日快樂,
身體健康,日日happy,
賺多D $$ (買多D玩具同衫衫俾我,哈哈!)

P.S.舅父,你下年唔好拒絕我個birthday kiss喇!

表演摸腳趾


公公與我


Vicky姐姐幫手整沙律


婆婆煎雞翼


舅父舅母同我玩

舅父有個壯闊胸膛,好舒服,正!


表情多多(但媽咪話好醜樣!)

與Stitch初見面...

daddy、舅父同Gary哥哥玩Wii


我就眠一眠


好多野食呀!但係點解唔見我支奶奶?


兩個七月壽星仔

沒有留言: