2008年4月29日星期二

小寶走難日 by 胡師奶

早兩個星期收到屋苑通告話今日會暫停電力及食水供應,
所以一早已決定帶小寶去媽咪屋企"避難"。

今朝係我第一次自己一個揹小寶出街,
仲要響繁忙時間搭港鐵,
真係有D孤身作戰既感覺,
不過好彩有好心人讓座,
所以都好順利。

響中環交低小寶俾媽咪我就返工,
一邊工作一邊都擔心小寶乖唔乖,
好彩媽咪話一切ok,
咁我都安心D!

放工就上媽咪屋企接小寶,
又再一次逼港鐵返屋企。
本來想買個蛋糕慶祝小寶三個月生日,
但我實在太疲倦喇,
所以都急急腳返屋企。
好彩daddy買左禮物俾小寶,
總算有慶祝啦!

2 則留言:

小妹EE 說...

o華~~小寶坐得好粗佬呀~~XDD

胡小寶 說...

盈EE,你做乜話我粗魯喎,我嬲呀!