2008年4月22日星期二

肥豬 by 胡師奶

星期日同小寶行超級市場,
行經燒味部時,
有兩位太太經過我身邊,
跟住我聽到其中一位太太話:
"哎呀,我想返轉頭望下隻肥豬,好得意呀!"

因為果位太太講野都幾大聲,
加上我又八,
所以我擰轉頭望下兩位太太,
點知我見到兩位太太既視線係望住小寶架車而唔係燒味部...

Oh!原來太太所指既肥豬係小寶!

可能我唔笑個樣比較cool,
又可能果兩位太太覺得唔好意思,
所以佢地急急腳咁走左喇!

如果真係我個cool樣嚇親兩位太太,真係very sorry!

<<我係小肥豬>>

1 則留言:

Lu 說...

wahahaha... siu bo got another nickname. siu fei ju....

ju mama and ju baba...

siu bo looks soooooo sweet!!