2009年12月26日星期六

Happy Gathering by 胡師奶

我嘅好姊妹LuLu一家由美國返港探親,
終於約到今日見面,
仲有好耐冇見嘅uncle、auntie同LuLu妹Eva,
我覺得好開心呀!

今次係第一次見LuLu個女Anna,

小Anna細小寶一年,
見到佢令我諗起一年前嘅小寶,
真係覺得時間過得好快呀!

我地飲完茶就去左auntie屋苑個playroom玩,
小寶一見有野玩就雙眼發光,
不停走來走去搵野玩,
好忙呀!

小寶喪玩左一個鐘左右我地就走喇!
我諗佢一定玩到筋疲力盡,
因為佢一上巴士就要食野,
食食下就去左搵周公,
瞓到返屋企呀~~


希望下次有機會可以帶小Anna去我地屋苑個playroom玩啦,
果度都好多玩具架!


響度真係要多謝uncle、auntie請食lunch,
多謝LuLu同Dom送俾小寶嘅禮物,
多謝Eva幫我地搵個巴士站,
多謝小妹幫我拎野,哈哈~~

今個Boxing Day真係好開心呀!



沒有留言: