2008年11月22日星期六

做個好學生 by 胡師奶

呢排覺得自己變左做學生,
工作上,剛剛轉去新崗位,
由life & health轉做P&C,
business knowledge、systems flow、reporting tools要重新學習,
一切由零開始!

不過supervisor經驗豐富兼好人,
但係佢響遙遠既Sydney office!
同事話我冇王管,
某程度上係,
不過有事要求救就慘咯...

工作上好多野要學之外,
為左小寶我又同其他媽咪一齊去上"兒童心理學"班,
始終第一次做媽咪,
有好多野想了解多D呀!

上完第一堂,
都叫做學左D野,
at least我返到屋企都講到D俾大寶daddy聽,
不過我講得最詳細應該係我地見到老鼠果part,
哈哈哈哈哈!

沒有留言: