2008年10月26日星期日

婆婆,生日快樂! by 胡小寶

聽日就係我個靚婆婆既舊曆生日,
響呢度再次祝婆婆身體健康、青春常駐、日日happy!
最緊要係隻腳快D好,
媽咪話要同你行街街呀!

尋日我返完playgroup就去左婆婆屋企,
眠左一陣就去青衣城食婆婆既生日飯。
今次係食法國餐,
不過又冇我份,
好彩我都有yummy yummy既"私房菜",
哈哈~~~

媽咪今次好醒目帶左玩具俾我消磨時間,
舅父舅母又同我玩,
所以我都好忙呀!
舅父笑我大肚腩,
又話我扭計唔鍾意我,
激死我喇!

我今次撐足全場,
所以一上公公車冇耐就搵周公,
媽咪話我點郁都唔醒,
梗係啦,
我真係好倦架!!

~呢個就係壽星婆婆喇,你地估下婆婆幾多歲?!~


~媽咪話要買多幾個髮夾幫我扮靚靚,嘻嘻~


~媽咪又偷影我喇~

1 則留言: