2007年12月8日星期六

31週 by 胡師奶

今日去左沙田科學園,
參加HealthBaby提供既免費講座,
Topic係"臍帶血處理及應用講座+實驗室參觀"。
因為大寶daddy又要返學,
所以盈EE陪我去,
thank you盈EE!

其實尋晚大寶daddy已經決定揀呢間,
所以聽完講座,參觀完實驗室,
我都即刻搵sales報名。
不過因為得太少sales,
所以都攪左好耐呀!

簽完約就有個盒俾我,
到時要帶埋去醫院俾醫生收集臍帶血喎,
我個走佬篋又多一樣野喇!



今日另一收穫,
就係響沙田買左Aqueous Cream BP,
其實好多藥房都有呢隻cream賣,
不過我想買Adams Healthcare呢隻牌子,
所以搵左好耐呀!

好多人recommend用Aqueous Cream BP黎幫BB沖涼同搽身,
話對皮膚好喎,
幾十蚊有500 gram,
試下都好!



<<懷孕31週的胡師奶>>




沒有留言: