2007年11月21日星期三

我的懷孕三寶 by 胡師奶

第一寶,就係呢本書...

關於pregnancy既書,我只係買左呢本咋,
因為呢本書已經有晒我要既資料,
例如懷孕期間每個月既變化, do & don't,
仲有一D懷孕既myths,
解釋得非常詳細,
解開我好多疑團,
真係幫左我好多好多呀!

第二寶,就係呢個側軟枕,

其實唔係買左好耐,
但係家陣冇左佢托住我個big tummy,
我真係唔駛眠!

Last but not least,
第三寶,
就係我個胡大寶!
多得佢分擔我D家務、壓力,
幫我抒緩懷孕期間不安既情緒,
仲有幫我massage,
任勞任怨,
真係好感激佢呀!

其實我除左呢三寶,
仲有好多好多好多寶,
好似媽媽燕窩,奶奶靚湯,
仲有親朋戚友D懷孕tips及種種關懷,
令我呢個烏sir sir既新任媽咪昂然踏入Third Trimester,
希望未來呢兩個幾月都順順利利啦!

沒有留言: