2007年6月23日星期六

心跳 by 胡師奶

6月19號晚由日本抵港,結束日本6天之旅。


今次玩得好開心,小寶全程都好乖,
除左有幾次有D想嘔之外,乜事都冇,
我諗小寶同我一樣好鍾意日本。


大寶爸爸好體貼,
基本上我全程冇拎過行李,
好似大少奶咁,哈哈!


20號又去覆診,
小寶今次又大左DD,
仲見到個心仔跳下跳下添!
醫生放大D心跳聲俾我地聽,
好得意呀!


夜晚將個消息講左俾奶奶佢地知,
佢地都好開心呀!

小寶,咁多人錫你,
你要努力呀!


小寶7週大喇!

1 則留言:

匿名 說...

哈哈~~胡C奶你都要努力呀~~我地唔係only 錫晒個B 架

btw...我會係惡EE~~哈哈~哈哈~~~~